8/19 Build14

初回起動時の名前入力画面でBACKボタンを押すと進行不能になる不具合を修正
Welcomeメッセージ追加
チュートリアル開始機能を追加
チュートリアルの英語対応
ボールが飛んでこなくなる不具合の修正
ウユニステージの最適化
UI調整
パフォーマンス調整

8/21 Build15
ドローコール低減によるパフォーマンス改善
Backボタンの不具合修正
スマッシュの調整
移動アルゴリズムの変更
TIPS追加
チュートリアル追加

8/22 Build16
クレジット表示で停止する不具合修正
トレーニング時の挙動の調整
設定メニューに、Tipsレベル設定を追加
通信対戦で棄権時の処理
コントローラーのスイングでトスを可能に
トリガーを押しながら頭を傾けて移動
バックハンド時のボールの飛ぶ方向の不具合修正


9/5 Build17
インターネット越しの対戦の実装
おまかせ対戦(QuickBattle)追加
ボールのバウンドの調整
LETが続く不具合修正
棄権したときのプレイヤー名が間違っている不具合修正
サーブ時の位置の移動の不具合修正
レシーブ時の移動範囲の調整
観戦モードの不具合修正
BGMの変更

9/6 Build18

バックハンド判定の不具合修正
スマッシュ、ボレーの軌道計算の修正
リモートプレイヤーのアニメーション
ミッション完了したものがメニューに出てきてしまう不具合修正

9/12 Build19
ボレーなどで打球の角度がおかしくなる不具合修正
正しくショットが打てない場合がある不具合修正
スコアーボード不具合修正
PvP時のプレイヤーのモーション修正
BGM変更
PvP時のタイムアウト処理
PvP時の再戦時の不具合修正
チェンジサイズのタイミングの修正
字幕を追加
通信エラー時の処理
試合開始時にキャラが移動できてしまう問題を修正
タイミングゲージの修正

9/13 Build20
サーブとスマッシュが打てなくなる不具合を修正
打球の調整

9/13 Build21
サーブの不具合を修正

9/13 Build22
サーバーアドレスが間違っていた問題を修正

9/14 Build23
UIデザインの変更
対戦メニューの変更
トレーニングで設定メニューを出すと進行不能になる問題を修正

9/18 Build24
UI修正
プレイヤーステータスボード追加
アニメーション調整

9/21 Build25
QuickBattleで相手が見つからない場合、任意のプレイヤーのパートナーと対戦できるようにしました


9/22 Build26
おまかせ対戦で他人のパートナーと戦うと進行不能になる不具合修正
Tipsメッセージを追加
クレジット修正

9/24 Build27
他プレイヤーのパートナーとの対戦時のポイントルールを見直し
セーブデータ系のAPI変更

9/24 Build28
バウンドの減衰を多めにして難易度をさげました。
チュートリアルの文言の修正。
トレーニングやキャリブレーションで進行不能になる不具合を修正。
中央のゲージ類が常に水平になるようにしました。
フォアハンドの打点を身長によって調整するようにしました。
レシーブ時は後ろに下がらないようにしました。


9/25 Build29
プレイヤー設定からホームポジションを設定できるようにしました。
硬直時間を調整しました。コンピューターにも硬直時間を入れました。
起動時に英語になってしまう不具合を修正しました。
名前入力時にパスコードを入力するようにしました。
サーブの速度を遅くして難易度を下げました。

9/27 Build30
通信エラー時にフリーズする問題を修正
打点の計算を調整
ミートスポットの表示

9/29 Build31
サーブを簡単にしました。
クックサーブ、アンダーサーブを打つことができるようになりました。
プレイヤー情報に難易度調整を追加しました。難易度を100段階に設定できます。
ボール接近カラーバーを廃止し、ボールを打つタイミングでカーソルが光るようにしました。

10/1 Build32
ウエスタングリップ時に正しく打てない問題を修正しました。
打球の調整をし、より簡単になりました。
デバッグ用の機能を入れました。
スライスを打ちやすくしました。
サーブが打てなくなる問題を修正しました。
タイブレーク時のコートチェンジとコールを正しいものにしました。


10/9 Build33
・名前とパスコードからサーバー上のデータでプレイできるようになりました。
・トレーニングとキャリブレーションにショットの解析グラフを表示する機能を追加しました。
・トレーニングに乱打を加えました
・チュートリアルに、レシーブ、ボレー、スマッシュ、乱打を加えました。


10/10 Build34
サーブの速さを調整しました
ミッションの対戦相手のレベルと対戦資格の調整を行いました
マッチポイント、セットポイントを表示するようにしました
ロブの時に前に走り出す不具合を修正しました


10/12 Build35
キャラクターアニメーションを修正しました
判定TV表示の不具合を修正しました
打球の調整を行いました
スキルポイントのプリセットボタンを追加しました。
ベースライン際の判定がミスする不具合修正

10/17 Build36
SDKを最新のものに更新
ボールの判定の不具合修正
対戦時の不具合修正
プレイ開始時に棄権できるようにしました
画面遷移のブラッシュアップ
ロブの調整
バックハンドのリーチ調整
キャラ追加
キャラボイス追加
打球を追うアルゴリズム修正、ショートボールが取れるようになりました
スコアの表示を修正
ウユニコートでのボールのリフレクション
メニュー構成変更
お知らせの実装
プレイヤーデータを1アカウントにつき5人までに制限しました
ポイントシステム導入
  経験値 -> 練習を含めてプレイすると必ず上がります。プレイヤー強化に必要です。
  ランク -> バトルで勝つと上がり、負けると下がります
  ポイント -> バトルで試合をするともらえます。ランクごとに集計されます。ポイントでランキングされます。


10/19 Build37 RC1
・名前入力の不具合修正
・お知らせアイコン追加
・打球の調整
・ツアーモード実装。コートの開放をツアーで行います。

10/20 Build38 RC2
・トーナメント画面の背景が変わらない問題を修正しました。
・お知らせを見た後にNEWアイコンが消えるようにしました。
・名前入力時にOKボタンでパスコードにフォーカスがいくようにしました。
・打球を調整しました。
・敵が同じ場所で走り続ける問題を修正しました。
・設定でTIPSレベルをEXPERTにした時、カーソル類をすべて非表示にしました。

10/21 Build39 RC3
・チュートリアル中の誤字脱字を修正しました
・チュートリアルの全スキップ機能追加しました
・サイバースタジアムのブラッシュアップしました
・ツアー戦の報酬を調整しました
・初回登録時の不具合修正しました
・初回パートナー選択画面の修正、ボイスいれました
・安定性向上のため、シーン遷移するようにしたため、若干起動が遅くなりました
・Ciredit画面を修正しましt
・敵の打ち手が左右逆になっていた問題を修正しました
・観戦モードの不具合を修正しました

10/23 Build40 RC4
1) BugFix. Player-2 score was not updated in watching mode.
2) Reduced package size by shrinking large textures.
3) VRC.Mobile.Input.3 Fixed.
  Fixed an issue where you can not return to the UI hierarchy one step above with the BACK button during the tutorial.
  a. We activated the BACK button in all the UI menus in the tutorial so that we can return to the previous tutorial.
  b. In the first screen of the tutorial, you can end the application with BACK button or EXIT button.
  c. I added the EXIT button to the player selection screen after the completion of the tutorial.
4) VRC.Mobile.Functional.10 Fixed.
The Help menu and TIPS message in the Head Locked state has been moved to the world screen.
  a. I moved the controller's help to the screen at the center of the screen
  b. I moved the TIPS that appears during serve and receive to the screen at the center of the screen

1) 観戦モードでプレイヤー2のスコアが更新されない不具合を修正しました
2) テクスチャーをシュリンクしてパッケージサイズを減らしました
3) VRC.Mobile.Input.3 チュートリアル中にBACKボタンで一つ上のUI階層に戻れない問題を修正しました
  a.チュートリアル中のすべてのUIメニューでBACKボタンを有効にし、一つ前のチュートリアルの戻れるようにしました
  b.チュートリアルの最初の画面で、BACKボタンもしくはEXITボタンでアプリケーションを終了できるようにしました
  c.チュートリアル終了後のプレイヤー選択画面に、EXITボタンを付けました

4) VRC.Mobile.Functional.10 HeadLocked状態のヘルプメニューとTIPSメッセージをメインスクリーンに移動しました
  a.コントローラーのヘルプを画面中央のスクリーンに移動しました
  b.サーブとレシーブ時に出るTIPSを画面中央のスクリーンに移動しました

10/24 Build41 RC5
1) VRC.Mobile.Input.6 Fixed.
Fixed a bug in which both the racket and the controller were displayed when changing the hand of the controller. This is a bug.

1) コントローラーの持ち手を切り替えると、コントローラーとラケットが両方出てしまう問題。


10/24 Build42 RC6
1) オフライン時にフリーズする不具合を修正しました
2) フォントを変更しました
3) キャリブレーション中にBACKボタンで遷移できない箇所を修正しました
4) 身長を150cmにセットした時に正しく保存されない問題を修正しました。

1) Fixed a problem of freezing when network offline.
2) Logo Font changed.

10/26 Build43 RC7
1) ユーザー作成時に無効なパスワードで進めてしまう問題を修正しました
2) キャリブレーション時にBACKボタンで状態異常になる問題を修正しました
3) サウンドをOFFにしても音が出てしまうことがある問題を修正しました
4) パスコードの説明文の誤りを修正しました
5) Logoのデザインを変えました
6) ウユニ湖ステージを少し軽くしました
7) 敵のラケットアニメーションタイミングを調整しました
8) キャリブレーションで、データが無い場合に過去データの読み込みを行うと落ちる問題を修正しました

11/5 Build44 RC8
1) トレーニング時のVR酔い対策
2) スタジアム描画最適化
3) アニメーション修正
4) ロゴの変更
5) バッテリー残量表示
6) 打点の調整
7) 無効なパスコードで登録できてしまう不具合修正
8) Welcomeメッセージ修正
9) 打球の調整

11/6 Build45 Version1.0.0
We made the following corrections.
1. Changed price from $ 8.99 to $ 3.99
2. Change screenshot
3. Updated assets following logo change
4. Updated APK due to logo change and some bug fix
5. Added cube map assets.
Is the release date unchanged on November 18?
Thank you.

11/9 Build46 Version 1.0.1
1.難易度の調整
2.打点につくアルゴリズムの修正
3.スペルミスの修正
4.オフライン時にお知らせを見たときの不具合を修正
5.フィート・インチ表記の対応
6.その他バグフィックス

1. Adjustment of difficulty level.
2. Modification move algorithm
3. Correct spelling error.
4. Fixed bug that Notification when offline.
5. Display in feet and inches.
6. some bugs fixes

11/13 Build47 Version 1.0.2

1. We adjusted the level of the tournament.
2. The quality of rendering has been improved.
3. The high / low switching function of rendering was added.
4. Show the trajectory of the ball at serving.
5. The player's stamina is displayed.

1. トーナメントのレベルを調整しました
2. レンダリングのクオリティー向上しました
3. レンダリングのHigh/Low切替機能を追加しました
4. サーブ時にボールの軌道を表示するようにしました
5. プレイヤーのスタミナを表示するようにしました

11/17 Build48 Version 1.0.3

1. Animation of Serve of UnityChan was fixed.
2. The display of the ranking was updated.
3. Adjusted acquisition experience value. I increased the experience value as RANK goes up.
4. Time and battery remaining amount are displayed on the top of the menu screen.
5. Added sound effect.
6. We made it possible to restore the stamina every game.
7. We added a skill point according to the level base value. (LEVEL / 4 addition for each skill)
8. Adjusted the acceleration of the enemy.
8. Other bug fixes were made.

1. UnityChanのサーブのアニメーション修正しました
2. ランキングの表示を修正しました
3. 獲得経験値を調整し、RANKが上がると経験値が増えるようにしました
4. メニュー画面上部に時間とバッテリー残量を表示するようにしました
5. 効果音を追加しました
6. スタミナの回復をゲーム毎にも行うようにしました
7. スキルポイントをレベルに応じて基礎値を加算するようにしました。(各スキル毎にLEVEL/4加算)
8. 敵の加速度を調整しました
9. その他不具合修正を行いました

11/19 Build49 Version 1.0.4

1. Adjusted the moving speed of the enemy.
2. The spelling error was corrected.
3. The load on the menu screen has been reduced.
4. The game is canceled if communication was lost at the time of the match.
5. Show  partner's additional experience point earned by the RANKING BATTLE at the start of the game.
6. We have increased the experience value our partners acquire. 
7. Other bug fixes were made.

1. 敵の移動速度の調整を行いました。
2. スペルミスを修正しました。
3. メニュー画面での負荷を軽減しました。
4. 対戦時に通信が切れたときに試合をキャンセルするようにしました。
5. ゲーム起動時にパートナーがランキングバトルで獲得した経験値を表示するようにしました。
6. パートナーが獲得する経験値を増やしました。
7. その他不具合修正を行いました。

11/27 Build50 Version 1.0.5

1. We corrected misspellings.
2. Adjusted the hit ball.
3. Display self ranking.
4. In the RANKING BATTLE, fight against enemy partners button added.
5. Fixed processing of enemy movements and handling in case of a body attack.
6. Improved the graphics of Uyuni court Cyber court.
7. The calculation method of RANK was corrected.
8. Other bug fixes were made.

1.スペルミスの修正を行いました。
2.打球の調整を行いました。
3.自分のランキングを表示するようにしました。
4.ランキングバトルで、敵パートナーと対戦するボタンを追加しました。
5.敵の移動とボディーで打ち返したときの処理を修正しました。
6.ウユニステージとサイバーステージのグラフィックスを改善しました。
7.RANKの計算方法を修正しました。Challenger以降上がりにくくしました。
8.その他不具合修正を行いました。


1/18 Build51 Version 1.0.6

1. Fixed a bug that the mark of the pointer did not appear.
2. We added information on Winners, UnforcedErrros, Stamina to Game Stats.
3. Fixed flickering of serif.
4. Fixed a problem that you can see your own character model at the start of the match.
5. Fixed the problem that shallow and loose balls got blurred.
6. Established a scoreboard on the side.

1.ポインターのマークが出なくなる不具合を修正しました。
2.ゲームスタッツに、Winners,UnforcedErrros,Staminaの情報を追加しました。
3.セリフのチラツキを修正しました。
4.対戦開始時に自身のキャラモデルが見えてしまう問題を修正しました。
5.浅くて緩いボールがカクつく問題を修正しました。
6.サイドにスコアーボードを新設しました。

2/11 Build56 Version 1.0.7

1. Response improvement and defects at network battle were corrected.
2. Adjusted the point for the tour.
3. Adjusted the increase and decrease of the stamina.
4. Fixed a problem when canceling a mission.
5. Adjusted the AI of the computer player.
6. Made the stamina and power  to be displayed above the character's head.
7. Increased the waiting time for the ranking battle.
8. Some defects have been corrected.

1. 対戦時のレスポンス向上と不具合を修正しました。
2. ツアーの報酬を調整しました。
3. スタミナの増減を調整しました。
4. ミッションをキャンセルしたときの不具合を修正しました。
5. コンピューターのAIを調整しました。
6. スタミナとショット時のパワーをキャラクターの頭上に表示するようにしました。
7. ランキングバトルの待ち時間を増やしました。
8. その他不具合を修正しました。

2/21 Build58 Version 1.0.8

1. Adjusted the color and model of the tennis court.
2. Adjusted the character's shader.
3. The bouncing mark of the ball remains.
4. Added shadow of the ball.
5. Fixed a bug in the laser pointer.
6. The bug of the ball was fixed.
7. Adjusted the difficulty level.
8. Other defects have been corrected.

1. テニスコートの色合いとモデルを調整しました。
2. キャラクターのシェーダーを調整しました。
3. ボールのバウンド跡が残るようにしました。
4. ボールの影を追加しました。
5. レーザーポインタの不具合を修正しました。
6. ボールのバウンドの不具合を修正しました。
7. 難易度を調整しました。
8. その他不具合を修正しました。

3/5 Build-60 Version 1.0.9
1. Render Character's shadows and reflections.
2. You can now acquire RobotKyle in the MISSION.
3. Added the Actobatics stage to the tour.
4. Added the achievement of the tour to the rankings.
5. Change the model of the umpire to RobotKyle.
6. Fixed the problem of ball speed at service shot.

1. キャラクターの影と写り込みを描画するようになりました。
2. ミッションでRobotKyleを獲得できるようになりました。
3. ツアーに、Actobaticsステージを追加しました。
4. ランキングにツアーの達成度を追加しました。
5. 審判のモデルをRobotKyleに変更しました。
6. サーブ時の球速の不具合を修正しました。

4/15 Build-64 Version 1.1.0

1. Calibration  learned  swing more accurately by machine learning.
2. Added test shot menu for learning.
3. Corrected the lob and drop shots.
4. Corrected the calculation of the number of revolutions of the ball by the swing.
5. Adjusted the difficulty of the tour.
6. You can save the state of the game and resume after restarting the application.
7. We have fixed other bugs.

1. キャリブレーションを機械学習によってより正確にスイングを学習するようになりました。
2. 学習のためのテストショットメニューを追加しました。
3. ロブ、ドロップなどのショットを修正しました。
4. スイングによるボールの回転数の計算を修正しました。
5. ツアーの難易度を調整しました。
6. ゲームの途中の状態を保存して、アプリ再起動後に再開できるようになりました。
7. その他不具合の修正を行いました。

4/28 Build-66 Version 1.1.1

1. Fixed problems such as loss of stamina when returning from suspend.
2. Show the score at tie break.
3. Adjusted the player's shot.
4. Display the properties of the opponent during the match. (In the GAME STATS menu)
5. We have fixed other bugs.

1.サスペンドから復帰したときに、スタミナが無くなる等の不具合を修正しました。
2.タイブレーク時のスコアを表示するようにしました。
3.プレイヤーのショットを調整しました。
4.対戦相手のプロパティーを対戦中に見れるようにしました。(GAME STATSメニュー内)
5. その他不具合の修正を行いました。

5/7 Build-67 Version 1.1.2

1. The Training have been renewed, and level improvement and score will be recorded.
2. Training scores have been added to the rankings.
3. Fixed the lob judgment at calibration.
4. The calibration of the shot timing is now correct.
5. The running speed of RobotKyle has been lowered slightly.
6. We have fixed other bugs.

1. トレーニングの内容を一新し、レベルアップとスコアが記録されるようになりました。
2. ランキングにトレーニングのスコアが追加されました。
3. キャリブレーション時のロブ判定を修正しました。
4. ショットのタイミングをキャリブレーションによって正しく学習するようになりました。
5. RobotKyleの速力を若干下げました。
6. その他不具合の修正を行いました。

2019/6/13 Build-68 Version 1.1.3

1. Changed the UI design.
2. Improved the rendering quality of player characters.
3. Adjusted the position of the racket.
4. Fixed the bug that the enemy's strength became abnormal if it was suspended and resumed while fighting with RobotKyle
5. Overall performance has been improved.
6. We have fixed other bugs.

1. UIデザインを変更しました。
2. キャラクターのレンダリングクオリティーを向上しました。
3. ラケットの位置を調整しました。
4. RobotKyleと戦っているときに中断して再開すると、敵の強さが異常になる不具合を修正しました。
5. 全体的にパフォーマンスを改善しました。
6. その他不具合の修正を行いました。

2019/11/22 Build-77 Version 1.2.0

1. The main menu has been renewed. Overall menu structure has changed.
2. With QUICK BATTLE, you can now play against enemy partners while waiting for your opponent.
3. The graphics of each court has been upgraded.
4. Updated Oculus SDK. Therefore, GEAR-VR is no longer supported.
5. 2 BGM added.
6. You can now select your avatar character from the player settings.
7. American court can be selected from the beginning.
8. Overall performance improvement.
9. Fixed other bugs.

1. メインメニュー画面を一新しました。全体的にメニュー構成が変わりました。
2. QUICK BATTLEで、対戦相手を待ちながら、敵パートナーとの試合を行えるようにしました。
3. 各コートのグラフィックスをグレードアップしました。
4. OculusのSDKを最新のものにしました。そのため、GEAR-VRはサポート対象から外れました。
5. BGMが2曲追加されました。
6. 自分のアバターキャラクターをプレイヤー設定から選択できるようになりました。
7. 初期からアメリカのコートを選択可能になりました。
8. 全体的にパフォーマンスを改善しました。
9. その他不具合の修正を行いました。

2019/11/25 Build-78 Version 1.2.1

1. Calibration bug fix.

1. キャリブレーション時にアプリが落ちる不具合を修正しました。

2019/11/28 Build-79 Version 1.2.2

1. When new player create, the problem that the partner character stopped facing backwards has been fixed.
2. When there is a player waiting for an opponent, a battle icon is now displayed in the “QUICK BATTLE” menu.

1. 新規キャラクター作成時に、パートナーのキャラクターが後ろを向いて止まっている不具合を修正しました。
2. 対戦者待ちのプレーヤーがいる場合、「QUICK BATTLE」のメニューにバトルアイコンが表示されるようになりました。

2019/12/15 Build-82 Version 1.2.3

1. For those who are not good at playing in a tite space or racket operation, a "Trigger Shot" mode has been added.
* When starting the game, a dialog for selecting "Trigger Shot Mode" and "Racket Swing Mode" will appear.
* Racket swing mode is the conventional mode.
* If you select the trigger shot mode, you can lock the place where you want to shot the ball and then click the trigger in a timely manner.
* You can shot the ball strongly by holding down the trigger and making a “power charge”.
* You cannot move while pressing the trigger. Please press after moving.
* This setting can be changed at any time on the player settings screen.

2. Added a tutorial when the trigger shot mode is selected.
3. Fixed a bug that sometimes took about 1 minute to start the game when participating in a tour.
4. Other minor adjustments were made.

1. 狭い場所でのプレイやラケット操作が苦手な方のために、トリガーだけでボールを打てるトリガーショットモードを追加しました。
* ゲーム起動時に、「トリガーショットモード」と「ラケットスイングモード」を選択するダイアログが出ます。
* ラケットスイングモードは、従来のモードです。
* トリガーショットモードを選ぶと、ボールを打ち返す場所をロックしてからトリガーをタイミングよくクリックして打ち返す操作になります。
* トリガーを長押しして「ため」を作ることで、ボールを強く打つことができます。
* トリガーを押している間は移動できません。移動が終わってから押してください。
* この設定はプレイヤー設定画面でいつでも変更できます。

2. トリガーショットモードを選択したときのチュートリアルを追加しました。
3. ツアー参戦時にゲーム開始に1分ほど時間がかかることがある不具合を修正しました。
4. その他細かな調整を行いました。

2020/01/04 Build-84 Version 1.3.0

1. Added two partners, four opponents and three bosses.
2. Tour tournament battles can be continued.
3. Players can be changed if there is a suspended game.
4. If the opponents have different ranks, the lower rank will be given a property increase bonus as a handicap.
5. Fixed some bugs.

1. パートナーを2体、対戦相手を4体、ボスを3体追加しました。
2. ツアートーナメント戦を続けて戦えるようにしました。
3. サスペンドゲームがある場合、プレーヤーを変更できるようにしました。
4. 対戦相手のランクに差がある場合、ランクの低いほうにハンデキャップとしてプロパティー増加のボーナスが付与されるようになりました。
5. いくつかの不具合の修正を行いました。

2020/01/25 Build-87 Version 1.3.1

1. 12,000 spectators at the US stadium, 5000 at the French stadium, and 3,000 at the England stadium.
2. Fixed some bugs.

1. アメリカスタジアムに12000人、フレンチスタジアムに5000人、イングランドスタジアムに3000人の観客が登場するようになりました。
2. いくつかの不具合を修正しました。

2020/03/28 Build-92 Version 1.4.0

1. You can now play in doubles. You can choose doubles for tournament tours and practice games.
2. Overall speed of the ball has been slightly reduced.
3. Computer players are easier to make mistakes.
4. Adjusted tournament tour enemy strength.
5. The HELP menu has been added to the top menu. You can see tutorial and shot descriptions.
6. Fixed animation.
7. Fixed some minor bugs.

1. ダブルスでプレイできるようになりました。トーナメントツアーと練習試合でダブルスを選択できます。
2. ボールの速度を全体的に少し遅くしました。
3. コンピュータープレイヤーが、ミスをしやすくしました。
4. トーナメントツアーの敵の強さを調整しました。
5. トップメニューにHELPメニューを追加しました。チュートリアルやショットの説明を見ることができます。
6. アニメーションを修正しました。
7. いくつかの細かい不具合を修正しました。

2020/04/03 Build-93 Version 1.4.1

1) There was an error in the calculation of experience value in doubles matches, so this has been corrected.
2) Fixed an issue that caused some characters to become stronger after resume.
3) Fixed a problem where the stamina would drop to zero after a resume.
4.) The animation has been adjusted.
5) TOMMY, ERIC and GOLD are now left-handed.
6. reduced sickness when playing doubles.
7) Some minor bugs have been fixed.

1. ダブルス戦で経験値の計算に誤りがあったため修正しました。
2. 一部のキャラクターがレジューム後に強くなってしまう問題を修正しました。
3. レジューム後にスタミナがゼロになることがる問題を修正しました。
4. アニメーションを調整しました。
5. TOMMY,ERIC,GOLDが左利きになりました。
6. ダブルス時の酔いを軽減しました。
7. いくつかの細かい不具合を修正しました。

2020/04/06 Build-94 Version 1.4.2

1) Fixed an issue where calibration could not be performed properly.
2) You can now play a doubles match in a online network match.
3) Other minor adjustments were made.

1) キャリブレーションが正しく実行できない不具合を修正しました。
2) 通信対戦でダブルス戦を戦えるようになりました。
3) その他の細かい調整を行いました。

2020/04/17 Build-96 Version 1.4.3

1) Wimbledon Stadium has been added. It is incorporated into the tournament tour. To unlock Wimbledon Stadium in a practice game, proceed with your tournament tour.
2) A ball-picking drone has arrived.
3) Adjusted the character animations.
4) Fixed some bugs during online battle.
4) Other minor adjustments were made.

1) ウインブルドンスタジアムが追加されました。トーナメントツアーに組み込まれています。
練習試合でウインブルドンスタジアムをアンロックするには、トーナメントツアーを進めてください。
2) ボール拾いのドローンが登場します。
3) キャラクターのアニメーションを調整しました。
4) 通信対戦時の不具合を修正しました。
5) その他の細かい調整を行いました。



Questions, bug reports, requests are here.
https://www.facebook.com/cybertennis.team