2018/11/6 Build45 Version1.0.0

We made the following corrections.
1. Changed price from $ 8.99 to $ 3.99
2. Change screenshot
3. Updated assets following logo change
4. Updated APK due to logo change and some bug fix
5. Added cube map assets.
Is the release date unchanged on November 18?
Thank you.

2018/11/9 Build46 Version 1.0.1

1.難易度の調整
2.打点につくアルゴリズムの修正
3.スペルミスの修正
4.オフライン時にお知らせを見たときの不具合を修正
5.フィート・インチ表記の対応
6.その他バグフィックス

1. Adjustment of difficulty level.
2. Modification move algorithm
3. Correct spelling error.
4. Fixed bug that Notification when offline.
5. Display in feet and inches.
6. some bugs fixes

2018/11/13 Build47 Version 1.0.2

1. We adjusted the level of the tournament.
2. The quality of rendering has been improved.
3. The high / low switching function of rendering was added.
4. Show the trajectory of the ball at serving.
5. The player's stamina is displayed.

1. トーナメントのレベルを調整しました
2. レンダリングのクオリティー向上しました
3. レンダリングのHigh/Low切替機能を追加しました
4. サーブ時にボールの軌道を表示するようにしました
5. プレイヤーのスタミナを表示するようにしました

2018/11/17 Build48 Version 1.0.3

1. Animation of Serve of UnityChan was fixed.
2. The display of the ranking was updated.
3. Adjusted acquisition experience value. I increased the experience value as RANK goes up.
4. Time and battery remaining amount are displayed on the top of the menu screen.
5. Added sound effect.
6. We made it possible to restore the stamina every game.
7. We added a skill point according to the level base value. (LEVEL / 4 addition for each skill)
8. Adjusted the acceleration of the enemy.
8. Other bug fixes were made.

1. UnityChanのサーブのアニメーション修正しました
2. ランキングの表示を修正しました
3. 獲得経験値を調整し、RANKが上がると経験値が増えるようにしました
4. メニュー画面上部に時間とバッテリー残量を表示するようにしました
5. 効果音を追加しました
6. スタミナの回復をゲーム毎にも行うようにしました
7. スキルポイントをレベルに応じて基礎値を加算するようにしました。(各スキル毎にLEVEL/4加算)
8. 敵の加速度を調整しました
9. その他不具合修正を行いました

2018/11/19 Build49 Version 1.0.4

1. Adjusted the moving speed of the enemy.
2. The spelling error was corrected.
3. The load on the menu screen has been reduced.
4. The game is canceled if communication was lost at the time of the match.
5. Show  partner's additional experience point earned by the RANKING BATTLE at the start of the game.
6. We have increased the experience value our partners acquire. 
7. Other bug fixes were made.

1. 敵の移動速度の調整を行いました。
2. スペルミスを修正しました。
3. メニュー画面での負荷を軽減しました。
4. 対戦時に通信が切れたときに試合をキャンセルするようにしました。
5. ゲーム起動時にパートナーがランキングバトルで獲得した経験値を表示するようにしました。
6. パートナーが獲得する経験値を増やしました。
7. その他不具合修正を行いました。

2018/11/27 Build50 Version 1.0.5

1. We corrected misspellings.
2. Adjusted the hit ball.
3. Display self ranking.
4. In the RANKING BATTLE, fight against enemy partners button added.
5. Fixed processing of enemy movements and handling in case of a body attack.
6. Improved the graphics of Uyuni court Cyber court.
7. The calculation method of RANK was corrected.
8. Other bug fixes were made.

1.スペルミスの修正を行いました。
2.打球の調整を行いました。
3.自分のランキングを表示するようにしました。
4.ランキングバトルで、敵パートナーと対戦するボタンを追加しました。
5.敵の移動とボディーで打ち返したときの処理を修正しました。
6.ウユニステージとサイバーステージのグラフィックスを改善しました。
7.RANKの計算方法を修正しました。Challenger以降上がりにくくしました。
8.その他不具合修正を行いました。


2019/1/18 Build51 Version 1.0.6

1. Fixed a bug that the mark of the pointer did not appear.
2. We added information on Winners, UnforcedErrros, Stamina to Game Stats.
3. Fixed flickering of serif.
4. Fixed a problem that you can see your own character model at the start of the match.
5. Fixed the problem that shallow and loose balls got blurred.
6. Established a scoreboard on the side.

1.ポインターのマークが出なくなる不具合を修正しました。
2.ゲームスタッツに、Winners,UnforcedErrros,Staminaの情報を追加しました。
3.セリフのチラツキを修正しました。
4.対戦開始時に自身のキャラモデルが見えてしまう問題を修正しました。
5.浅くて緩いボールがカクつく問題を修正しました。
6.サイドにスコアーボードを新設しました。

2019/2/11 Build56 Version 1.0.7

1. Response improvement and defects at network battle were corrected.
2. Adjusted the point for the tour.
3. Adjusted the increase and decrease of the stamina.
4. Fixed a problem when canceling a mission.
5. Adjusted the AI of the computer player.
6. Made the stamina and power  to be displayed above the character's head.
7. Increased the waiting time for the ranking battle.
8. Some defects have been corrected.

1. 対戦時のレスポンス向上と不具合を修正しました。
2. ツアーの報酬を調整しました。
3. スタミナの増減を調整しました。
4. ミッションをキャンセルしたときの不具合を修正しました。
5. コンピューターのAIを調整しました。
6. スタミナとショット時のパワーをキャラクターの頭上に表示するようにしました。
7. ランキングバトルの待ち時間を増やしました。
8. その他不具合を修正しました。

2019/2/21 Build58 Version 1.0.8

1. Adjusted the color and model of the tennis court.
2. Adjusted the character's shader.
3. The bouncing mark of the ball remains.
4. Added shadow of the ball.
5. Fixed a bug in the laser pointer.
6. The bug of the ball was fixed.
7. Adjusted the difficulty level.
8. Other defects have been corrected.

1. テニスコートの色合いとモデルを調整しました。
2. キャラクターのシェーダーを調整しました。
3. ボールのバウンド跡が残るようにしました。
4. ボールの影を追加しました。
5. レーザーポインタの不具合を修正しました。
6. ボールのバウンドの不具合を修正しました。
7. 難易度を調整しました。
8. その他不具合を修正しました。

2019/3/5 Build-60 Version 1.0.9

1. Render Character's shadows and reflections.
2. You can now acquire RobotKyle in the MISSION.
3. Added the Actobatics stage to the tour.
4. Added the achievement of the tour to the rankings.
5. Change the model of the umpire to RobotKyle.
6. Fixed the problem of ball speed at service shot.

1. キャラクターの影と写り込みを描画するようになりました。
2. ミッションでRobotKyleを獲得できるようになりました。
3. ツアーに、Actobaticsステージを追加しました。
4. ランキングにツアーの達成度を追加しました。
5. 審判のモデルをRobotKyleに変更しました。
6. サーブ時の球速の不具合を修正しました。

2019/4/15 Build-64 Version 1.1.0

1. Calibration  learned  swing more accurately by machine learning.
2. Added test shot menu for learning.
3. Corrected the lob and drop shots.
4. Corrected the calculation of the number of revolutions of the ball by the swing.
5. Adjusted the difficulty of the tour.
6. You can save the state of the game and resume after restarting the application.
7. We have fixed other bugs.

1. キャリブレーションを機械学習によってより正確にスイングを学習するようになりました。
2. 学習のためのテストショットメニューを追加しました。
3. ロブ、ドロップなどのショットを修正しました。
4. スイングによるボールの回転数の計算を修正しました。
5. ツアーの難易度を調整しました。
6. ゲームの途中の状態を保存して、アプリ再起動後に再開できるようになりました。
7. その他不具合の修正を行いました。

2019/4/28 Build-66 Version 1.1.1

1. Fixed problems such as loss of stamina when returning from suspend.
2. Show the score at tie break.
3. Adjusted the player's shot.
4. Display the properties of the opponent during the match. (In the GAME STATS menu)
5. We have fixed other bugs.

1.サスペンドから復帰したときに、スタミナが無くなる等の不具合を修正しました。
2.タイブレーク時のスコアを表示するようにしました。
3.プレイヤーのショットを調整しました。
4.対戦相手のプロパティーを対戦中に見れるようにしました。(GAME STATSメニュー内)
5. その他不具合の修正を行いました。

2019/5/7 Build-67 Version 1.1.2

1. The Training have been renewed, and level improvement and score will be recorded.
2. Training scores have been added to the rankings.
3. Fixed the lob judgment at calibration.
4. The calibration of the shot timing is now correct.
5. The running speed of RobotKyle has been lowered slightly.
6. We have fixed other bugs.

1. トレーニングの内容を一新し、レベルアップとスコアが記録されるようになりました。
2. ランキングにトレーニングのスコアが追加されました。
3. キャリブレーション時のロブ判定を修正しました。
4. ショットのタイミングをキャリブレーションによって正しく学習するようになりました。
5. RobotKyleの速力を若干下げました。
6. その他不具合の修正を行いました。

2019/6/13 Build-68 Version 1.1.3

1. Changed the UI design.
2. Improved the rendering quality of player characters.
3. Adjusted the position of the racket.
4. Fixed the bug that the enemy's strength became abnormal if it was suspended and resumed while fighting with RobotKyle
5. Overall performance has been improved.
6. We have fixed other bugs.

1. UIデザインを変更しました。
2. キャラクターのレンダリングクオリティーを向上しました。
3. ラケットの位置を調整しました。
4. RobotKyleと戦っているときに中断して再開すると、敵の強さが異常になる不具合を修正しました。
5. 全体的にパフォーマンスを改善しました。
6. その他不具合の修正を行いました。

2019/11/22 Build-77 Version 1.2.0

1. The main menu has been renewed. Overall menu structure has changed.
2. With QUICK BATTLE, you can now play against enemy partners while waiting for your opponent.
3. The graphics of each court has been upgraded.
4. Updated Oculus SDK. Therefore, GEAR-VR is no longer supported.
5. 2 BGM added.
6. You can now select your avatar character from the player settings.
7. American court can be selected from the beginning.
8. Overall performance improvement.
9. Fixed other bugs.

1. メインメニュー画面を一新しました。全体的にメニュー構成が変わりました。
2. QUICK BATTLEで、対戦相手を待ちながら、敵パートナーとの試合を行えるようにしました。
3. 各コートのグラフィックスをグレードアップしました。
4. OculusのSDKを最新のものにしました。そのため、GEAR-VRはサポート対象から外れました。
5. BGMが2曲追加されました。
6. 自分のアバターキャラクターをプレイヤー設定から選択できるようになりました。
7. 初期からアメリカのコートを選択可能になりました。
8. 全体的にパフォーマンスを改善しました。
9. その他不具合の修正を行いました。


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